Thursday, December 16, 2010

yang namanya manusia...

oh.. sangat2 bengang lately ni.. ad jerk benda yang x betol..
ada la sorang hamba Allah ni.. mulut memang betol2 xder insurans..
mulut cam vavi..
dgn selamba badak ayam jer dyer senang hati mencanangkan dekat org kata aku ni..
shopping sakan.. belanja mewah..
guna duit x halal..
whatthefuck jer kan..
kalau kau tu tau halal haram...
yg ko mkan aper aku belanjer tuh.. yg ko pnjam duit aku tuh..
halal la plak kan...
eh bangang.. kalu ko rase duit tu x halal.. silalah pulangkan balik..
semua sekali.. yer la...
duit aku x halal kan..
yg ko dh mkan... beli baju.. beli kasut.. beli itu beli ini.. pulangkan balik...
sedap mulut jer nak ckp duit tu x halal...
bapak aku kerja penat2 sebab nak carik duit ko dengan mulut vavi ko senang2 cakap duit tu x halal kn...
eh.. ko x payah la nak berselindung di sebalik boyfie ko yg konon2 ustaz tuh...
ko dengan dyer.. samer2 bleyh jalan.. g mampus la...
kau nk kutuk2 aku boleyh.. nak maki aku boleyh...
tapi nak cakap sumber duit belanja aku haram..
ko memang dh lagi teruk dr vavi..
habis duit yang ko dapat dr jantan tua tu..
halal la plak kan...
sekali keluar dpt pocket money..
yang tu halal la plak kan...
argh... g mampus la ko kn...
senang jer aku cakap..
sbb alang2 ko dh ckap duit aku tu duit haram..
mmg aku haramkan duit tu untuk ko...
selagi ko x mintak maaf...
jangan harap aku nak halalkan..
ini bukan masalah duit.. ini masalah maruah...
kalu kau sker wat cter kesian dekat orang sekeliling kau macam betina xder maruah..
itu engkau.. bukan aku...
plz la.. jadila manusia...
jgn jadi vavi n seangkatan dengannya...
aku diam selama ni.. bukan sebab aku takut dengan ko..
sikit pun aku tak takut..
cuma aku malas nak sakitkan hati aku... tapi ko btol2 dah melampau...
aku tau ko x kn bca n3 ni.. sbb ko yg berlagak ni.. laptop pun xder.. x per.. at least...
aku lepaskn lah sikit marah aku kan..
aku malas nak doa yang buruk2 pasal ko..
aku cuma harap.. satu hari nanti.. mulut ko tuh.. senyap la sikit.. sudah2 la mengata n memfitnah org..
mempersendakan maruah org lain...
sebab sekarang ni.. semua 'dibayar' cash!!!

No comments:

Post a Comment