Friday, December 17, 2010

hari2 yang ceria....

semalam adalah hari2 yang ceria...
kenapa?
yer la.. two days before tuh kan aku ayik moody jerk.. ner tak nyer...
adalah makhluk asing sorang ni.. mulut x der insurans... hehehehe.
ok2... back to the topic kenaa aku ceria..
semalam seharian bershopping sakan di bandar Kuantan..
lalalal...
dari pagi... btol2 ECM baru bukak... sampai la mlm GIANT dh nk tutup..
hehehehe...
pagi2..incik driver ambik aku dekat umah.. n start la journey kitorang menerkam shopping2 mall yang ad kat kuantan nieyh...
tempat first kitorang nak terkam adlah ECM atau nama pendeknyer EAST COAST MALL..... heheheh..
sampai2... otak dah ligat berpikir.. aper mau beli ya.. dh dekat 2 bulan x shopping paper nieyh..
eheheheh...
tempat first aku masuk... VERNS...
ad la sepasang dua kasut yang aku dah berkenan.. tapi.. xper.. kter g VINCCI lak kata driver aku...
d sana.. aku menghentam sepasang wedges yg cumel kaler hitam.. keh2... kemudian.. jenjalan lagi... dekat luar2 tuh ad org bukak booth.. n aku snggah dekat booth BLACK QUEEN yg kt BB plaza pun dyer ad tuh...
aku beli satu headband ribbon yg skang ni trend org pkai ngn shawl tuh... aku beli lah ituh...
pastu.. hajat sebenar nak shopping gypsy shawl tau.. tp kat ECM ni.. x terjumpa lak gypsy shawl yg kalernyer leyh menambat hati,...
lalu.. aku beli wedges 2... satu dr VINCCI n satu dr VERNS.....
perut lak lapo.. korang ingt aku ni kalu nk beli paper senang2 ker? selagi aku tak belek puluh2 kali... jgg harap la aku nak beli.. selagi tak puas hati.. selagi tu lah aku belek...
heheheh.. so.. gerak ker RASA MAS... selesai mencekik... driver ajak tgk muvie.. tpi aku x nak since xder muvie yg menarik hati aku wat masa tu since dalam hati bergelora nak shopping.. then kitorang gerak g kedai2 belakang KAMDAR... as suggestion from one of my junior msa sekolah dlu... adalah dua tiga kedai yang banyak jual tudung n shawl2...
aku beli 2 gypsy shawl kaler shock pink n baby blue.. pic nanti yer... sbb kabel hp x jmper lak.. heheheh
then... g jenjalan dekat MYDIN lak....
dekat MYDIN lak.. aku beli few things la.. macam shampoo, losyen, deodorant, shower gel untuk aku n sabun basuh n softener.. (my mom kirim k.)...
heheh.. incik driver lak beli shampoo, showel gel ugak, test pad, n mcm2 lagi lah keperluan hidup seharian aku...
yg paling penting, pencuci muka, toner, mosturizer semuanyer dr brand JOHNSON BABY... aku pakai yang murah2 jerk.. xder nyer nk pkai LOREAL ker.. aper ker.. JOHNSON BABY la yang aku pakai dari dulu samapi sekarang.. cuma sekarang tukar mosturizer.. dlu yg jenis lain.. n sekarang pakai yang ada spf.. sbb kulit aku senang sangat terbakar bila kena panas.. hurm... xder aper nak di borakkan lagi... next time.. update ag.. bubye...

No comments:

Post a Comment