Sunday, December 19, 2010

teruna idaman kalbu..

n3 kali ni aku aser cm nk soty morry pasal lelaki idaman kalbu.. heheheh..
sjer jerk..
since xder idea nk wat n3 psal aper.. so.. to ladies2.. ner tau kot2 tas
te kter smer an.. hehehe..
ok... sjer nk sharing picture2 lelaki yang bisa dong menggegarkan sanubari aku.. ecehhh.. xleyh blah ayat ko noks... hehhe.. ok2.. back to the topic.. ok.. sambil menjamu mata.. aku xplain sikit2 k.. :)
-Azlee Khairi-
suker dyer sebab gaya dyer yg macho n cool gler.. huhuh.. strt tergoda dengan dyer mser iklan brylcream tuh... hencem bangat.. dh la badan cm ni mmg feveret aku.. (aku ase ramai kot pompuan suker bdan cm ni) heheheh... suker2...

-Faizal Tahir-
saper xknal dengan bekas kumpulan Mirwana ni kan.. aku suker suare serak2 basah dyer nieyh.. n for sure.. bdan dyer la kn.. hehehe


-Aaron Aziz-
suami org.. tapi aku suker.. sebab badan dyer.. n sebab lakonan dyer yang mantap...

-Zul Huzaimi-
lelaki ni yang muker ganas2 ni memang taste aku.. especially yang muker cool...badan dyer.. mmg pergh la kn.. :)

-Edward Cullen-
lelaki pontianak..sangat2 cool pnyer org..aku suker sesangat..



-Kim Bun-
lelaki korea ini.. walaupun muka jambu.. tetap menjadi idaman kalbu aku.. hehehe...


kesimpulannya... aku memang suker lelaki yang jenis nampak cool n garang...hehhe.. ok2.. next tyme update ag... nk ideo call ngn bff lak.. bubye...










No comments:

Post a Comment