Saturday, December 18, 2010

aku dapat baby...

aku dapat baby? aku jadi mama? oh.. yeayh...
tp...
itu cuma dalam mimpi sahaja...
hehehe...
aku pun tak tahu kenapa aku sampai leh mimpi aku dapt baby..
oh.. maybe sebelum tido semalam..
aku menjadik seorang 'monyet' comel yang melekat dengan public phone semalam..
2 jam jugak la...
aper kaitannya?
kaitannya... adalah..
semalan bercerita tentang lelaki idaman, rumah idaman n bilangan anak idaman..
hehehe..
tup2.. tido leyh mimpi pasal baby..
tapi baby dlam mmpi tu ad dua.. twin ker? ntah.. x baper nk sure.. mmpi tu pun.. cm ingt x ingt jerk..
samar2 jerk..
for sure dlam mmpi tu.. aku baru lepas bersalin n seorang lelaki.. mungkin incik suami.. berada kat sisi aku sambil dokong sorang baby n tengah azankan baby tuh.. aku lak dokong sorang lagi..
pastu oh..
Mem Besar sudah kejut bangun..
lalalal..
tp, alangkah indahnya mmpi tuh.. aser cm nk tido blek n nk continue tido...
knaper? nk tgk saperkah Incik Suami tuh.. hehe..
xperlah. mimpi pun mipi lah.. apa salahnya kan rasa bahagia sebentar dekat dalam mimpi..
:)

No comments:

Post a Comment