Thursday, December 9, 2010

hurm...

sedih sangat2.. x tahu dah nak wat macam mana..
x tahu dah nak mengadu dengan saper..
nak mengadu dengan mama n abah..
dorang xder..
agpun..
hurm...
dah x tahu dah..
air mata dah x buleyh nak keluar dah..
sedeyh sangat2...
benci sangat2...
hurm..
maybe dah bukan rezeki aku..
nak buat macam mana kan..
so..
xper la..
jawapannya...
aku memang akan cari kejer..
aper nak jadi..
jadi lah.. hurm..
sedeyh sangat..
aku tak dapat sambung study.. tu yg butkan aku jadi sedeyh sangat2..
hurm..
nk smbung dekat MSU..
bukan x bleyh..
tapi kalu bleyh.. aku x nak dah masuk IPTS...
pening dowh..
argh... gler2...
dah2..
starting from now.. aku nak cari kejer jerk.. ada rezeki.. adalah nak sambung belajar..
malas dah nak serabutka paler otak aku yang memang dah sedia serabut...

No comments:

Post a Comment