Sunday, December 26, 2010

..hips dont lie..

kenapa hips dont lie? hahaah
ok2..
n3 ni dah lama glers aku nak wat.. tapi dok jadi pekasam as draft.. heheh.. xder idea nk merepek aper.. dh upload pic.. so.. di kesepian mlam ni. idea nak berblogging..
datang mencurah2 seperti coklat yang membanjiri ladang gandum.. hehehe..
ok2.. sebenarnyer.. aku nak buat kajian nieyh? kajian aper? oh.. bukan eksperimen sel2 bagai tuh..
tu mser zaman sekolah boleh la..
ni kajian ke atas anggota badan aku.. heheh
ok..
mlam ni.. psal bibir..
mak sedare, pok sedare, semer kata bibir aku ni ikut bibir abah aku? ner gambar abah aku? ha.. ni la masalah problemnyer.. abah aku x suker ambik gambar..
hehehe..
ok2.. berbalik pada bibir..
ramai kata bibir aku seksi?
ok.. aku admit la.. bibir aku x semungil bibir Angelina Joli..
tp ok la.. hehehe...
saper kata? hurm.. bukan dorang kata bibir aku seksi.. dorang kata bibir aku comel n buat dorang geram..
bangga? mula2 tu bangga la.. sebab yang puji aku pun.. insan tersayang...
lelaki first yang aku sayang...
Al-Fatihah buat arwah...
........................................................................................

ok.. lepas arwah.. ada lah aku kawan ngan bebrapa org laki.. pon sama.. puji bibir aku.. tang lain xder la plak kan..
mesti bibir..
pastu mser kt PLKN pon samer... ada la dua tiga org kata bibir aku comel.. laki ada.. pompuan pun ada..
ha..
pastu..
aku selalu ugak la dok belek bibir aku.. tang mana yang comelnye? x perasan pon..
n before aku buat n3 nieyh.. nak dijadikan kisah.. aku kuar.. jenjalan ngn My First Sis..
ada la segroup mamat ni.. berselisih la dengan dorang.. dengan selamba badak ayam dorang jerk.. ckp cm gni kat aku..
"comel bibir.. nak kiss boleh?"
gler terkedu aku.. dah la tengah2 org ramai.. ok.. masa tu aku dekat ECM...
pergh.. cam tu lak kan..
pastu malam tu.. aku cerita la kat sorang member aku nieyh..
pompuan k..
dyer pon ckp bibir aku comel. geram jer nengok.. nak2 bila aku tengah membebel..
kata dyer la..
dah aku ni pelik bertambah plak dengan hairannya.. ngadap la cermin tu sampai cermin tu kalau boleh muntah dah muntah dah tengok aku.. hahaha..
pastu aku belek2 la gambar2 aku.. xder plak aku nampak.. tang mana yang comel nyer bibir aku nieyh..
esiyk2.. so aku decide.. nk mengedit pic2 aku ke rupa begini...





dan juga begini...




dan juga lagi.. begini...




dan akhirnya begini..
owh.. ok.. aku edit pic ni pkai photoscape jerk.. tapi puas aku belek2.. tapi x jumpa jugak.. so.. aku decide.. nak jadikan bahan n3 aku kat blog.. kenapa? sebab aku nak mencari sebuah jawaban.. (wargh.. padi pnjam tajuk lagu yer.) heheheh...
ok2..
aku masih lagi tertanya2 nieyh.. kenapakah? mengapakah? bagaimanakah? adoyai..
dah macam nak belajar bahasa melayu semula dah ni ha.. hahah.. ok2..
kalau sesaper ad jalan penyelesaian.. sila bagitau.. :)


No comments:

Post a Comment