Friday, December 24, 2010

kenangan bersamu kasih...

tajuk n3 aku kali ni memang tak ada kaitan dengan sesaper yg masih hidup ataupun yg telah meninggal dunia..
heheh..
sebenarnya.. aku ni baru je balik dari makan kenduri..
siap solat tadi.. terus terpikir nak story2 ngn u all psal kenangan aku masa dulu2 la..
heheh..
dh lumrah alam kan.
perempuan ni lagi cepat matang dari lelaki..
hahah.. kenapa aku cakp cam ni..
sebab ni aku nak cter.. tadi masa dekat kenduri..
ku ketemu dengan kekasih lama.. aiseyh.. x leyh blah kn ayat..
hahaha..
actually xder la kekasih lama pon.. ntah la nk ckp kekasih lama ker.. aper ker..
tapi dlu.. yer ar.. masa tu aku darjah 6.. yer2.. gatal kan? hahahah..
well..naluri nak sukakan lelaki tu ada dahla..
hehhe..
n mamat ni satu kampung dengan aku ugak..
beser la kan budak2.. heheh.. tapi masa tu aku x ingat la plak mamat ni umur baper.. tpi for sure dah hbis sekolah la.. gler advance x aku masa dlu2.. hehehehe...
so.. ktorang berkenalan..
n dyer selalu col aku la.. ok.. masa tu x der hp ag.. so.. mcm biasa la.. pkai fon umah.. mser tu umah aku pkai cordless fon.. so.. asal dyer col jerk.. lari masuk dalm bilik.. heheh.. berterusan la sampai akau from 1..
tapi since masa form tu aku masuk asrama... so.. xder la nk contact2 dh kan.. heheh.. so kisah aku ngn dyer senyap macam tu jer la..
tp ada few times terserempak if aku balik umah kan.. tapi xder la nak tegur2.. since aku masa tu dah malu2 meow2.. hehhehe
tber2.. tadi.. terserempak dengan mamat tu plak..
dia dah kawen k.. dah ada anak dah pon..
anak dyer tahun depan masuk tadika.. (5 tahun)..
hehehe
actually masa dyer kawen dyer ad jemput aku..
tapi aku x g pon.. yg g abah n mama aku jer..
kenapa xnk pegi? mlas ler.. aku mser sekolah menengah dlu.. kalau bukan sebab mama paksa.. memang aku malas.. sebab aku aser cam x best jerk.. hehehh
anak dyer siyes cute.. pkai tudung.. pergh.. comey glerz.. heheheh..
wife dyer salam aku.. anak2 dyer salam aku.. jeng2.. dyer xder la plak nk salam aku.. wife dyer lak.. xkenal aku kot.. hehehe..
mata aku lak kan.. gedix sngguh g pandang dyer tu kenapa.. heheh.. pastu masa nak balik tai.. berselisih dengan dia.. dengan selamba badak ayam dyer jerk.. dyer ckp cm gni..
'kalau tau na mcm ni pnyer hot. dlu ****** tnggu jer na hbis belajar'
lalalal.. aku senyum n wat x tau jer la.. heheheh.. dlm hati.. gelak guling2 kau..
ha.. tapi tu la. tu dyer tu.. cinta monyet aku.. bukan aku bercinta dengan monyet yer.. harap maklum.. heheh
aku cerita ni.. just sjer2.. nk share.. xder org nk bac pun aku x kesah. hehehe.. ad org bcer.. ag ler aku suker sesangat2...
kirenyer.. mser lalu aku tuh.. memang btol2 dh berlalu.. ha.. dh dewasa dah aku ni rupanya.. cuma..
perangai aku jer kot yang x matang2.. hehheeh..
aper2 pon.. life must go on.. k lah.. nk layan game lak...

No comments:

Post a Comment