Sunday, January 2, 2011

..online sopink..


ha.. sopink yer.. heheh.. online jerk.. yer la.. diriku mlas nk kuar sopink sensorang.. x best.. so.. dlm mnggu lepas.. aku ada sopink wedges.. huargh.. yer ar.. aku ni.. ketinggian tu agak kurang.. nk pkai high heel.. aku sayang tulang belakang aku nieyh.. nak pkai lamer.. so.. still wedges ni mcm dh jd trend.. ok la kan.. agpun.. pkai wedges.. nmpak tinggi sikit.. ok lah.. sikit jer pon.. hehhe..
jadi... aku pon sopink la kt 'muka buku'..
beli la 3 pasang... dua untuk diri aku..
n satu untuk My First Sis..
maybe dlam esok or lusa.. sampai la wedges itu.. wed
ges tuh.. harga dyer.. smer jerk cm kt kedai.. postage? ha.. ni yg best nieyh.. kt tmpt aku beli nieyh.. free postage weyh.. so.. aku x mandi pon aku leyh sopink kasut tau!!.. xyah sush2 nk siap, nk pkai pepium n nk g kuar jenjalan crik kasut.. sekarang kan zaman.. semua di hujung jari. hehe.. meh cnih.. kter usha line wedges yang aku beli nieyh...


:: santek kan? hehe.. harga dyer RM25 jerk.. free postage.. aku beli kat cnih.. klik2 la link nyer.. ::


:: ini pon RM25 ugak.. tp kat kedai ni.. korunk kena beli 2 pasang bru leyh dpat free postage::





:: ini pulak untuk My First Sis.. dr kedai yg smer nieyh ::





:: ni yang aku nak.. tp out of stock.. so.. terpaksalah aku menahan dlu.. tngu hakak ni restock then bru bleyh beli::




ha.. santek2 kn wedges nyer? semer RM25 jerk.. ye.. sy x pkai kasut jenama mahal2.. x kisah.. jnji sy heppy.. heheh.. t wedges2 ni dh smpai.. aku ambik pic dyer tunjuk kt korunk2 k.. heheh.. t korunk senang2.. g la visit 'muka buku' hakak2 nieyh.. bnyk ag design yg santek2 tau...

No comments:

Post a Comment