Sunday, January 16, 2011

..aku ini wanita..


oh yeayh.. if koraang tgk ad header Abg Ben nieyh.. mesti la Na join segmen Abg Ben.. kali ni segemn..

aku ini wanita

ok.. luahan perasaan Na yer...

dikecewakan lelaki atau dikecewakan cinta. selalu sangat. n pernah sampai tahap Na berdendam dengan lelaki. kecewa sangat bila orang yang kita sayang. tipu kita. Na boleh tahan if lelaki tu baran or suker kongkong Na. tapi xmau la 'play wooden three' kan? :) dikecewakan satu perasaan yang sangat sakit. Na kalau boleh. xnak dah rasa perasaan itu.

to all lelaki.. ingat satu jerk. perempuan mungkin boleh tahan dengan perangai kamoo yang suker mengongkong atau panas baran. tapi tak boleh tahan bila dyer diduakan. kalau dah x sayang. cakap jerk. jangan nak tipu2 k.. x semua lelaki macam tu kan. tapi tu la. fahamilah diri mereka. jangan kasi mereka pijak kepala korang lak tau.

okeyh.. itu sahaja...

7 comments:

  1. sabar...semoga sentiasa tabah hadapi segala dugaan..

    ReplyDelete
  2. nothing to say...semoge bertemu dengan insan yang mencintaimu sepenuh hatinya...insyaALLAH.

    ReplyDelete
  3. Saya pon wanita gak....slm kenal ye..:)

    ReplyDelete
  4. itu lah wanita.. salam kenalan

    ReplyDelete
  5. ermm..i follow u larr..sambil 2 jom arr singgah lepak kat link neh jap http://akusyanichi.blogspot.com/
    =)follow memfollow...

    ReplyDelete
  6. name pon laki... hmm.....sedih bila pk..sudi la jengah blog saya

    http://onlymezue.blogspot.com

    ReplyDelete