Saturday, January 1, 2011

.. manusia berperangai syaitan ...

huh.. x penah aku aser wat n3 gner kaler merah..
huh.. ni sebab mmg aku bengang gler lah..
aku just x pham.. apsal dlam dunia nieyh.. ada jerk manusia yang berhati busuk yg aku aser ag busuk dari bau bangkai...
huh.. aku sndriri pon xtau..
yg aku sndiri tak paham tuh.. dah baper kai tah ko kner block.. tp still ag x serik2..
still ag nk buat onar dekat page org laen...
pasal aper? nk tau pasal aper?
ni meh nak cter...
korunk semer2 mesti tau kan.. skunk ni ngh fenomena goalkeeper malaysia n bakal tunang dyer..
ok.. bakal tunang dyer tuh.. mmber aku mser kt plkn.. n ktorang rapat la jugak..
pastu now.. ada lah manusia2 gler yg dok maki2 dyer..
aku bukan nak marah sebab dyer mmber aku ok? tp sebab pompuan yg dok maki2 dyer tuh..
mcm pompuan xder maruah jerk tau..
dh org tak suker tuh.. blah la...
ok.. mser si KFCM ni x feymes.. ad ker org kisah aper2 update pon yg Elia ni buat dekat blog dyer?
ader ker org yg nk ambik tau kecuali org2 yg mmg kenal dengan dyer?
so.. bler si KFCM ni dah feymes.. perlu ker Elia tukar aper yg dyer dh buat pd blog dyer.. perlu ker dyer jd org lain?
hello.. yg x kenal dyer jgn nk ckp dyer sombong ker.. aper ker.. dyer.. yg aku kenal dlu.. dengan skunk.. msih x ada beza.. masih sama...
aku back up dyer bukan sebab dyer kawan aku.. sebab aku aser.. dyer pon ada life dyer.. ad ker dyer paksa korunk2 yg x suker dengan dyer nieyh.. pi bukak n follow blog dyer.. ad ker? xder kan?
x paham btol aku la..
erk.. memang aku bengang sngguh ngn manusia2 macam ni tau..
dah2.. penat aku marah2 nieyh.. dr elok2 aku tekanan darah rendah... terus melonjak naik nnti.. huh...


No comments:

Post a Comment