Thursday, January 13, 2011

.:: menyesal ::.


ok.. petang ni nak buat review lagu la plak.. dekat sini Na aadaletak lirik dan jugak video klip lagu tersebut yang Na cilok dari youtube ya...
lagu ni sedeyh sesangat.. pada na la kan.. so.. mari lah kita samer2 hayati.. review lagu ni di bawah lirik itu nanti ya...


video

semula ku tak yakin
kau lakukan ini padaku
meski di hati merasa
kau berubah saat kau mengenal dia

reff:
bila cinta tak lagi untukku
bila hati tak lagi padaku
mengapa harus dia yang merebut dirimu

bila aku tak baik untukmu
dan bila dia bahagia dirimu
aku kan pergi meski hati tak akan rela

* terkadang ku menyesal
mengapa ku kenalkan dia padamu

repeat reff [2x]
repeat *


lirik ni Na ambik dekat sini..


review lagu ;
ok.. kisah macam kita dapat tengok dekat video n lirik tuh.. memang nampak sangat kisah seorang lelaki yang sangat kecewa bila aweks a.k.a gurlfrenz tercinta curang ngn mmber baik kan.. oh.. mmber baek ke... mmber jhat ker.. x kisah la..
hehe...
lelaki yang rampas aweks mmber ni.. xder la hensem sangat pon.. Na aser.. lelaki yang kner rampas aweks nyer ni lagi hensem dari yang sorang ag tuh.. yer kan? :)
tapi bila Na pikir2 balik la kan.. sekarang Na rasa Na tau kot.. kenapa ada lelaki yang x suka nak kenalkan aweks a.k.a gurlfrez dorang kat kawan2.. takut jadi kes cm gni la nieyh.. hehe.. aper pon.. sedih tau tgk video klip nieyh.. sebabnya? sebab macam jadi dekat diri sendiri je plak..
just imagine la kan.. mesti sedih yang teramat sangat..
oh ya.. kisah macam ni bukan x pernah terjadi yer dalam dunia realiti.. banyak jugak kes tau dalam dunia realiti yang terjadi macam ni.. so.. awas ya...
heheh... ok..
bubye..

No comments:

Post a Comment