Sunday, January 30, 2011

..buntu..

*entry ni Na akan guna saya sebab entry luahan perasaan..

okeyh.. awak..
saya x rasa saya comey or saya hot apatah lagi saya nak rasa saya ni cantek..
tapi saya sangat hargai perasaan awak pada saya.. yer..
walaupun saya hargai cara awak care pasal saya..
cara awak buktikan dekat saya yang awak sayang saya..
tapi saya tak boleh nak terima.. sebab hati saya belum kosong sepenuhnya..
saya tak nak letak awak dalam hati saya sebelum saya tahu..
tempat kosong dalam hati saya tuh..
'muat' atau tak untuk awak masuk n tinggal dekat dalam sana..
bukan saya tak p[ercaya dekat awak..
saya cuma tak percaya pada hati n perasaan saya..
saya tak janji yang saya boleh bahagiakan awak..
tapi saya kalau boleh tak nak awak derita...
sebab saya tau hati saya sangat susah untuk dipaksa..
awak....
awak baik sangat tau..
n awak deserve someone better than me..
awak..
jangan marah dengan saya yer..
kita masih lagi boleh kawan..
sebab saya memang suka kawan dengan awak.. sorry yer awak...
saya memang x boleh terima awak jadi part of my life..
saya doakan awak akan jumpa seseorang yang lagi baik dari saya yer....

1 comment:

  1. fuyoo..mesti keciwe giler 'org' tu..huhuu...chill sudey..hihi

    ReplyDelete