Monday, January 3, 2011

..blogger..

ha.. td dok tengah diriku memblog walking.. tersinggah la.. ( ad plak istilah tersinggah kan..heheh) dekat blog sorunk insan nieyh.. since dyer punyer tajuk entry dah macam magnet supaya diriku meneruskan pembacaan ke atas beliau.. heheheh..ayat x leyh blah kan.. nak tau kenapa? cuba korunk klik entry ini...

yes.. sangat2 diakui.. aku memang suker blogwalking n jadi silent reader if dalam kepala x ada idea nak komen apa... tapi.. kadang-kadang tu malas nak bukak certain blog tu sebab nak loading nyer.. selesai lah korek hidung + korek telinga dulu kan..
eisyh..
dah tu.. aku pun.. malas dah nak tunggu.. so.. click jer dekat tanda 'x' pada tab blog tuh..
dalam hati ni.. melonjak tau nak tau macam mana la rupenyer blog orang lain.. yes.. since aku ni.. manusia kerdin dalam dunia blogger..
bila aku tengok.. blog2 yang aku suker bukak.. xder la payah ngat nak loading.. jap jerk.. tp blog orang2 ni.. (bukan orang2 dekat sawah padi tu tau) entry2 dyer.. sangat menarik kalbu.. cuma..
yer.. macam selalu.. aku suker jadik silent reader.. ngeh2..
heheh.. sebab xde idea nak komen aper.. kepala jadi blank sebab ketaksuban yang teramat dengan entry itu.. nak tau blog mana?
ni list blog yang aku suker bukak sebab x susah nak loading..

First Blog
(saper la dalam dunia blogger ni xkenal ngn beliau.. x cayer blog beliau ni ringan.. try la bukak)

Second Blog
(hakak ni.. aku suker.. sebab dyer selalu letak gambar makanan.. sangat menyelerakan)

Third Blog
(ini bukan sebab dyer dh feymes.. dr dlu lagi.. sebelum aku reti nk blogging bgai ni.. aku dah suker bukak blog dyer nieyh.. )

so.. tu la.. antara 3 blog yang aku suka lawat buat masa nieyh.. tiap2 hari aku akan bukak.. x comment pon.. just jadi silent reader.. kadang2 n jarang2 jerk aku comment.. :)
heheh.. ok lah.. dh lewat pagi nieyh.. perlu untuk menidurkan diri.. so..
kengkawan..
kalau korunk2 nk ringankan beban blog korunk yg nak loading pun setengah jam.. leyh try tengok dekat entry ini...
tuan punya entry ni one of aku punyer feberet blogger ugak la..


1 comment: