Saturday, February 12, 2011

..saya cuma ada satu hati..

awak.. saya cuma ada satu hati untuk saya serahkan pada seorang yang bernama lelaki..
hati saya juga x boleh dibelah-belah..
hati saya nampak macam besi pejal..
tapi dalamnya..
macam span yang sangat lembut..
luaran hati saya nampak macam api penuh dengan duri-duri bisa..
tapi dalam hati saya.. penuh dengan bunag2 cinta..
hati saya nampak macam kalis peluru..
tapi dalamnya..
senang jer untuk awak lukakan mahupun awak guriskan..
saya tak pernah mintak lebih dari sebuah pengertian dan kasih sayang..
tapi memaksa saya menerima awak..
bukan satu benda yang akan buat saya lebih sayang pada awak..
itu buatkan saya lagi benci..
hati seorang perempuan itu..
macam kerak nasi.
bila diremdam air.. lembutlan ia..
bila dijemur di terik mentari..
keraslah ia..
hurm..
nyte awak..

No comments:

Post a Comment