Tuesday, February 1, 2011

..kau perampas..

entry marah.. guna kau n aku..

yes.. aku memang marah dekat kau.. marah yang teramat sangat.. kenapa?
kau boleh tanya aku kenapa?
okeyh listen hear.. aku malas nak gaduh dengan kau..
kau cakap apa?
aku nak rampas boyfie kau?
hello...
boyfie kau tuh.. ex aku... aku ulang sekali lagi okeyh.. ex aku..
aku putus dengan dyer.. sebab sapa?
sebab kau?
nak aku ulang lagi sekali? sebab kau..
salah aku ker if boyfie kau contact aku balik, n cakap still sayangkan aku..
n dyer x pasti dengan hubungan korang?
tapi apa aku jawab?
yes.. aku admit aku still sayangkan dia..
tapi dyer dah ada kau..
aku tak nak dyer tinggalkan kau sebab aku sebab aku tau..
orang macam kau nieyh..
budak2.. childish.. pikiran x matang nieyh..
sanggup buat apa jer kan if dyer tolak kau..
tapi aku panas hati bila kau tuduh aku nak rampas dyer dari kau..
kau memang bodoh sebab dalam otak kau ada fikir macam tuh..
boyfie kau puji aku lagi cantik dari kau.. kau bengang kan?
dah tuh.. kau ingat aku tak bengang la plak kan bila kau rampas dyer dari aku?
ada aku maki2 kau?
kau add aku kat fesbuk.. okeyh..
aku approve kau..
sebab aku anggap kau kawan aku even kau rampas dyer dari aku..
tapi bila sampai satu masa aku dah tak tahan nak tengok kemesraan korang dekat wall aku.. bukan wall korang.. aku delete korang dua orang..
ko jadi stalker aku plak kan?
ko stalk blog aku?
hello..
ko boleh g jalan la..
aper yang ko buat dekat aku.. satu hari nanti ko akan rasa..
ko dekat dengan dyer pon macam2 jadi kan?
so boleh ko imagine masa aku dengan dyer couple dulu?
kitorang jauh..
tapi kitorang tak pernah bergaduh pasal benda bodoh macam kau dengan dyer bergaduh..'
mana aku tau?
kan aku dah cakap... aper yang jadi antara kau dengan dyer..
aku tau.. sebab dyer mengadu dengan aku betapa mengada n betapa x matangnyer kau...
dah la.. aku tau.. entry ni kau akan baca.. sebab spesies stalker macam kau nieyh akan bukak punyer blog aku..
dah la weyh.. kau jaga jer la boyfie kesayangan kau tu elok2.. jangan sampai dyer bosan dengan kau plak kan.. n senang2 jer dyer akan cari pengganti...
aku dah bosan dengan kau... bosan dengan perangai kau...
kau dengan boyfie kau... duer2 boleh jalan la..

No comments:

Post a Comment