Sunday, February 27, 2011

..kau lelaki yang tak layak digelar 'lelaki'..

if entry ni ada unsur2 makian or seangkatan dengannya.. maafkan Na.. nak luahkan perasaan nieyh..

aku tak tahu la kau baca atau tak entry aku nieyh..
tapi aku nak kau tahu satu benda jer..
kau jangan ingat kau hidup dalam dunia yang tak ada undang2..
n kau jangan ingat aku ni bodoh macam kau..
apa yang kau buat dekat aku..
aku tak akan balas..
cukup lah aku buat report polis..
apa pun biarlah polis yang buat tindakan...
aku cua doakan yang kau tak akan buat benda yang sama dekat orang lain.. cukuplah..
aku sorang jer yang fobia dengan kau..
cukuplah aku sorang jer yang kau cuba nak larikan..
apa pun..
aku ucapkan terima kasih dekat kau sebab dulu kau pernah buat baik dengan aku even aku sendiri tak pasti kebaikan kau tu ikhlas atau tak..
tapi lepas apa yang jadi.. aku dapat rasakan yang kau adalah manusia yang berbuat baik sebab ada maksud2 yang tertentu..
aku doakan kau yang selalu berbangga dengan harta kekayaan kau tuh..
sentiasa bahagia..
n aku doakan juga.. adik2 kau yang dua orang tuh... tak ada orang buat dekat diorang macam mana yang kau buat dekat aku...
sebab aku tau macam mana rasanya..
fobia , trauma..
aku syukur sebab aku ada insan2 sekeliling aku yang banyak bagi aku sokongan masa aku dalam kesusahan yang teramat sangat...
so.. pada dia yang tahu aku cakap pasal apa nieyh..
please la..
what u give is what u get back..

2 comments:

  1. ek?ce cite ce cite..apsal nih?sape nak colik ko zana?

    ReplyDelete
  2. lelaki bengong..
    nasib bek aku sedar...

    ReplyDelete