Tuesday, November 30, 2010

terlanjur menyinta....

Dari dahulu

Mendengarkan suaranya

Siapakah itu

Intan atau permata

Lalu.. ku tulis

Kata-kata pujangga menghiasi isi hatiku

Hanya untukmu

Luas lautan usah cuba di duga

Jadi ingatan teman sebagai pedoman

Namun k uterus cuba mendekatimu

Tetapi aku tertewas

Kita tak serup

Kau bandingkan ku dengan kekayaan

Ternyata aku ketinggalan

Walau ikhlas menyintaimu

Kau hina tanpa rasa simpati

Masih kedengaran cinta yang ku cari

Baru kini aku sedari bukan mudah untuk melewati

Semamngnya aku bersalah..

Tidak mengerti

Ku antara sejuta yang meminatimu

Terlanjur menyinta dengan tulus suci

tanpa jawapan pasti

luas lautan usah cuba diduga

jadi ingatan teman sebagai pedoman

namun ku teus mendekatimu

tetapi aku tertewas

kita tak serupa

kau bandingkan ku dengan kekayaan

ternyata aku ketinggalan

walau ikhlas menyintaaimu

kau hina tanpa rasa ismpati

masih kedengaran cinta yang ku cari

baru kni aku sedari bukn mudah untuk melewati

sememangnya aku yang bersalah tidak mengerti

ku antara sejuta yang meminatimu

terlnjur menyinta dengan tulus suci

tanpa jawapan pasti

No comments:

Post a Comment