Tuesday, November 30, 2010

..Malaysian studies in memory..

okey.. untuk entry kali ini. aku rsa mcam nak mengimbas kenangan silam jer kn. huhu. actually tak adalah silam mana pun.
cuma kenagan masa aku still study..
nak dijadikan cerita, ada satu subject wajib koleh iaitu
Malaysian studies.
untuk subject ni kitorang kena buat satu group, buat assi
gnment dan present assignment ktorang tu dengan cara yang paling kreatif.
tajuk assignment ktornag adlah..
abortion..
so, masa hari presentation, ktorang dh decide nak buat lakonan.. so, ktorng pn berlatih la selama setengah jam pada hari sebelum kami present..
ok..
jalan cerita kami berkisarkan sepasang kekasih nih iaitu Ana n Khalid. bercinta bagai nak rak. dorang berdua ni terlanjur. lalu mereka merancan untuk bertemu dengan seorang doktor untuk menggugurkn kandungn si Ana ni..
mereka berdua pon berjumpa lah dengan doktor Asyikin.
masa dorang jumper doktor ni. doktor ni x bagi gugur dulu. doktor ni xplain dekat dua org ni. cara-cara pengguran dan juga kesan daripada pengguran. (so secara tak langsung kami dpt la smpaikn aper yg ptut mser tu kn )
..
tapi.. ending nyer.. Ana ni sakit sebab pengguguran tuh...



inilah pasangan kekasih hati tadi.. Ana n Khalid.. (agak2 sepdan tak?) hehehehe

ini pulak doktor Asyikin yang bertanggungjawab ke atas proses pengguran janin itu tadi.

ini pulak si story teller. yang juga merangkap pemain background music.

ini la group aku.
(aku, Ekin, Ana n Khalid )

ini pulak gurl2 yag sgt2 gojes dlm group aku.. ahaks.. <--- ayat perasaan

ini lak konon2nyer sesi bergambar bersama peminat.. aiseyh.. xder la.. ni budak2 kelas aku yang laen.




ini pulak pengkritik yang sangat2 suker mengkritik.. well nama pun pengkritik kan.. hehe.. lectrer kelas aku.. Sir Kamarul.

ini pulak bergambar kenangan bersama dengan lectrer kami...

lastly.. kelas ni adalah kelas yang sangat aku suker sbb lectrer sporting. student pun x der la rmai sgt kn.. kenapa pkai baju samer? ok.. baju sama dpt markah bonus tu.. huhuhuh

No comments:

Post a Comment