Sunday, January 27, 2013

lumrah alam

Hye.. Morning...
Pagi ni sementara tnggu Incik Rummet blek kejer..
Update blog dlu..
Hurm.. Nak cerita pasal lumrah alam..
Lumrah alam kan.. Mcm2..
contohnya..
Lelaki suka tengok perempuan cantik n seksi...
Perempuan suka tengok lelaki cantik n seksi...
Normal ker tuh???
Pada Na la kan...
Dlu sebelum khwen mungkin Na suka tengok lelaki spesies yg hensem2 ni.. Nak2 Na kan mmg suka lelaki yang muka garang ni..
Tapi sejak brgelar isteri ni.. Tah la.. Malas dh nak nengok.. Ke memula jerk?? Nnti suka balik.. Hehehehehehe
Xtau la..
Tapi banyak pendapat kata...
Perempuan bila dalam satu ikatan perhubungan yang serius... Diorang lg serius... Btol ker??
Hurm.. X kisah la.. Tp mcm yang Na ckp.. Lumrah alam...
Setiap insan suka.pada kecantikan.. Suka pada kesempurnaan...
Tapi ingat.. Xda yang sempurna pon dalam dunia ni..
N sebagai pasangan.. Apa salahnya kita cuba menyempurnakan pasangan kita...
N pada Na.. Incik Rummet dh ckup semprnakan hidup Na..
N dengan kehadiran bakal bayi kami..
Insya Allah.. Akan lebih menyempurnakan kami...
Na sentiasa berdoa.. Supaya hubungan Na suami isteri.. Terpelihara...
Maklumlah.. Org perempuan ni kan.. Nak2 yg mcm Na ni..
Suka pkir negatif.. Suka syak yg bukan2.. suka fikir yg bukan2..
walaupun tau perasaan syak dlm ikatan perkahwinan tu krja si syaiton tuh..
Fuh.. Banyakkan la beristighfar.. Sabo jer la..
Lumrah alam kan.. Hehehehehehe..
Xda apa nak merepek dah..
Jap ag ad appoitment.. Routine check up..
Fuh... Hope HB Naik la hari ni.. Dah mcm2 usaha dah dibuatnya untuk menaikkan HB ni...
N harapannya.. Budak Tecik dalam perut ni...
Berkeadaan yang sangat sihat n dh ready nak tengok dunia nak jumpa Papa n Mama dia..
Sebab Papa n Mama dia dh x sbar nak jmper dgn dia..
K la.. Got to go.. Bye olls...

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment